reklama

Terminal

ano-cestova-nie (scenar k filmu, ktory napisal zivot sam..)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Sedim na stolicke vo velkej presklennej hale a po X-ty krat zaspavam. Do toho ma presne X.1 zobudi lietadlo odlepujuce sa od zemskeho povrchu patriaceho Rakuskej spolkovej republike, alebo, ako vravievala moja byv. spoluziacka Lubomira K., Lotryssku (z fr. L`Auttriche). Je stvrtok 10 hodin rano a nachadzam sa na letisku in da Schwechatt.

Upieram pohlad na moje maskacove hodinky (vzdy som chcel byt vojakom) a pre istotu aj na letenku.. O 15 minut mam let do USA. Z Milana. Asi nestiham..


Schwechatt airport, Vienna (4 hours ago)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cerstvo prejdeny cez sik rakuskych pohraniciarok, veselo si vykracujem k svojej "gate". Na ociach Kobry (a.k.a. tmave okuliare vyssej kvality), vysuchane nohavice uzkeho strihu jemne derave okolo intimnych partii mojho dohneda opaleneho tela (dermakol rulez), polokosela s havajskym motivom svihacky rozopnuta, takze odhaluje moje hrudne ochlpenie, ktore vyvracia tvrdenie vsetkych ludi, ktori si myslia ze na zaciatku bolo slovo..

Nepoznam lepsi priklad potvrdzujuci teoriu evolucie ako moje vlastne ochlpenie.. Teda mozno este tak ochlpenie mojho kamarata L.K. Ten ma take huste chlpy, ze dokonca nemusi pouzivat ziadne repelentne pripravky, ktore by mu inak ako zarytemu rybarovi nemohli chybat v inventari jeho chlebnika. Zmetene komare totiz:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a/ vidiac tu hustinu, ihned menia nazor a vyberu si inu obet..vacsinou jeho priatelku, ktora chyta spolu s nim (resp. sa tak tvari, v skutocnosti len striehne na chvilu kedy L.K. odlozi svoj prut..), a ktorej Matka Priroda do vienka az take zarastenie nenadelila...
b/nedaju si povedat, stracaju sa v pralese a nenavratne miznu v L.K. bermudskom trojuholniku..

Ale dost bolo o druhych, toto je moj blog! Do tej mojej vybavicky by som mohol este zaradit aj pozlateny krizik, ktory som dostal od svojej platonickej lasky zo svatej pute v Marianke. Tuto by bolo na mieste prezradit jedno tajomstvo..som trosku paranoik. Ja som vam totiz tuto dieucinu najprv podozrieval, ze mi ho (ten krizik) vystrelila na hodoch, ktore sa konali v nedalekom Labe (alias, citaj anglicky - L.A.B.), resp. ze jej ho dal priamo sam majitel strelnice Vojto Riga, miestny Don Juan. No a kedze som vzdy vedel, ze len tak zadarmo pecene holuby z neba nepadaju, asi tomu tak nebolo ani v pripade Pozlatena retiazka. Bol som presvedceny, ze Vojtovi poskytla iste protisluzby..lestenie vzduchovky to vsak asi nebolo. S tou ste netrafili nikdy nic... Nuz darmo, ziarlivost vztahom neprospieva, dokonca ani tym platonickym..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze takto vyparadeny s pevnym drzanim tela sa priblizujem k svojej brane - Velky Celok na branu, strih, Velky celok (dalej uz len VC) na mna, dalsi VC na branu, VC na mna - kracajuceho, schvinkovanie, najazd kamery, zrychleny strih - brana, ja, brana, ja, ja, brana... Na batozinovom pase sedi stewart, namiesto uniformy poncho s pasikmi cervenej a bielej farby, kde tu biele hviezdicky na modrom pozadi, na hlave sombrero, za ktore by sa nemusel hanbit ani maskot MS vo futbale z roku 1986.. Stewart vyhrava na harmonike clivu temu z Vtedy na zapade. Najazd kamery na branu, Detail na tabulu s odchodmi, Velky Detail (VD) - napis CANCELLED. Zvuk harmoniky ustal. VD na mna, vystvorcekovany obraz a zvukovy deformator. Alebo aspon pipac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Pokracovanie nabuduce..

Palko Skultety

Palko Skultety

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The noblest of all dogs is the hot dog - it feeds the hand that bites it. (Laurence J. Peter) Zoznam autorových rubrík:  Z palovnickej kapsyLeisure&pleasure [ležah&pležahHudobne t(r)ipyVarime (nielen s konopim)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu