reklama

Tu som človekom

Predajňa DM, Eurovea BA. Dnes o 11tej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ja: Prosím vás, máte ešte otvorené?
DM: Predavačka: (stojaca za pokladníčkou, veľmi nervózne pozerajúc na ľudi) Čo?
Ja: Či máte ešte otvorené?
DM: (veeeľmi kyslo) No ešte máme!

---

DM: 1,52 EUR
DM: (zvýšený hlas a gúľajúce oči po tom, ako jej zakazníčka neslovenského pôvodu dá menej): 1,52!!!
DM: (precediac medzi zuby, pozerajúc kamsi do stratena): dobrýďeňdvedeväťdesiatosem
Ja: (podávajúc kartu) Nech sa páči. Veď sa trocha usmejte..
DM: Prosím? Bláznite?
Ja: Sa mračíte na tých ľudí..
DM: A vy sa mi čudujete? Pri toľkých ľuďoch? Celý týždeň musím pracovať.
Ja: Tak to je mi ľúto. Ale viete, tí ľudia tu nie sú kvôli vám, ale naopak..
DM: Ja vám poviem kedy sa budem usmievať. Keď tu o chvíľu skončím a budem cestovať domov!.
Ja: Tak teda šťastnú cestu a pekné sviatky.

Palko Skultety

Palko Skultety

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The noblest of all dogs is the hot dog - it feeds the hand that bites it. (Laurence J. Peter) Zoznam autorových rubrík:  Z palovnickej kapsyLeisure&pleasure [ležah&pležahHudobne t(r)ipyVarime (nielen s konopim)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu